Hlasové automaty – pro přepojení na operátora …

Také to nesnášíte? Potřebujete nějakou konkrétní drobnost nebo vlastně nevíte, co potřebujete, protože si zkrátka a dobře nevíte rady a čekáte, že za vás situaci „rozklíčuje“ školený odborník, jenže se mu jaksi nemůžete dovolat. Na lince je připojen hlasový automat, který vás údajně přehledně navádí k následujícím krokům, ale… Zvláště my, méně technicky zdatní a obdarovaní svými dětmi či vnoučaty mobilním telefonem s dotykovým displejem, si můžeme tak akorát rvát vlasy z hlavy.

První vlaštovka, aneb banka s pochopením

Asi je nás takových více, protože Česká spořitelna udělala po letech automatizace nečekaný krok – hlasový automat na své informační lince zrušila. Potřebujete něco vyřídit? Zavolejte na bezplatnou kontaktní linku, vyčkejte připojení a budete mluvit přímo s živým člověkem, kterému můžete popsat svůj problém a dohodnout si jeho řešení. Nemusíte se prát s telefonem, abyste uvedli, že si přejete komunikovat česky, procházet hlavní ani vedlejší menu – zkrátka úleva.

Hlasové automaty – služba pro zákazníka?

Těžko říci, proč hlasové automaty na informačních linkách různých institucí nabyly takové obliby. Vycházejí poskytovatele služeb levněji než výplaty pro operátory z masa a kostí? Lidé tyhle hlasové obludnosti bez mozku houfně nesnášejí a jen málokomu a málokdy se poštěstí „proklikat se“ až k řešení problému bez konečného zásahu operátora.

A pokud vám někdo tvrdí něco jiného, pak vězte, že po zrušení hlasového automatu zaznamenala Česká spořitelna výrazné zkrácení průměrné délky zákaznických hovorů.

služba pro zákazníka

geralt / Pixabay

Štítky: , , ,